• 13-01-2021, 19:57:23
    #1
    Bence kameralar karşısında olması güzel bir hareket

    Sahte aşı veya fake diyenler çıkacak şimdi.

    KAYNAK
  • 13-01-2021, 19:58:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilk adımı attı sn.bakan
  • 13-01-2021, 19:59:15
    #3
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk adımı attı sn.bakan
    İlk olan o mu acaba?

    Ayrıca Cumhurbaşkanı da bu şekilde olması lazım halk adına.
  • 13-01-2021, 20:00:18
    #4
    Nerden bilelim korona aşısı olduğunu? Belki isotu sıvı hale getirip basmıştır..
  • 13-01-2021, 20:01:40
    #5
    alişan olmadı mı ilk aşıyı
  • 13-01-2021, 20:01:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden bilelim korona aşısı olduğunu? Belki isotu sıvı hale getirip basmıştır..
    😁😁😁
  • 13-01-2021, 20:09:58
    #7
    Tatlı su mu yoksa coron.. neyse.
  • 13-01-2021, 20:14:19
    #8
    Aşı olanlar hiç semptom göstermiyor gibi.
  • 13-01-2021, 20:14:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kutusundan çıkartmak zor değildi neden kutu yoktu ortada çok mu zor birşey di