Sağlık Bakanı Korona Aşısı Oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sağlık Bakanı Korona Aşısı Oldu
14
●
263
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sağlık Bakanı Korona Aşısı Oldu
1
2
13-01-2021, 19:57:23
#1
Polat1903
Bence kameralar karşısında olması güzel bir hareket
Sahte aşı veya fake diyenler çıkacak şimdi.
KAYNAK
13-01-2021, 19:58:24
#2
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
ilk adımı attı sn.bakan
13-01-2021, 19:59:15
#3
Polat1903
JimmyBey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk adımı attı sn.bakan
İlk olan o mu acaba?
Ayrıca Cumhurbaşkanı da bu şekilde olması lazım halk adına.
13-01-2021, 20:00:18
#4
Ensalgl
Nerden bilelim korona aşısı olduğunu? Belki isotu sıvı hale getirip basmıştır..
13-01-2021, 20:01:40
#5
N0S
alişan olmadı mı ilk aşıyı
13-01-2021, 20:01:49
#6
KORKUSUZEMRE
Üyeliği durduruldu
ensalgl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nerden bilelim korona aşısı olduğunu? Belki isotu sıvı hale getirip basmıştır..
😁😁😁
13-01-2021, 20:09:58
#7
Berkan
Tatlı su mu yoksa coron.. neyse.
13-01-2021, 20:14:19
#8
depresanz
Aşı olanlar hiç semptom göstermiyor gibi.
13-01-2021, 20:14:28
#9
meryemkrkmzz
Üyeliği durduruldu
Kutusundan çıkartmak zor değildi neden kutu yoktu ortada çok mu zor birşey di
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler