Sağlık Bakanı Korona Aşısı Oldu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sağlık Bakanı Korona Aşısı Oldu
14
●
263
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sağlık Bakanı Korona Aşısı Oldu
1
2
13-01-2021, 20:19:23
#10
NymO
fâni editör.
13-01-2021, 20:24:35
#11
Polat1903
Konuya görsel ve kaynak eklenmiştir.
13-01-2021, 20:24:40
#12
zenginmedya
Üyeliği durduruldu
Ağrı kesiciydi yawww
13-01-2021, 20:25:09
#13
Paramedik
Aşıyı canlı canlı gözlerinin içine baka baka yapsan da inanmayan tayfa hep olacaktı. Herkesi memnun edemezsiniz o yüzden canlı yayına gerek yok aşı oldu deyip geçilse de olurdu.
13-01-2021, 20:32:46
#14
ErginYilmaz
Bazı insanları ne yapsan mutlu edemezsin, hep eleştirecek bir şeyler bulurlar.
13-01-2021, 20:38:21
#15
laaps
Okadar vakayı gizleyene mi güvenecem?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler