• 13-01-2021, 20:19:23
    #10
    fâni editör.
  • 13-01-2021, 20:24:35
    #11
    Konuya görsel ve kaynak eklenmiştir.
  • 13-01-2021, 20:24:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ağrı kesiciydi yawww
  • 13-01-2021, 20:25:09
    #13
    Aşıyı canlı canlı gözlerinin içine baka baka yapsan da inanmayan tayfa hep olacaktı. Herkesi memnun edemezsiniz o yüzden canlı yayına gerek yok aşı oldu deyip geçilse de olurdu.
  • 13-01-2021, 20:32:46
    #14
    Bazı insanları ne yapsan mutlu edemezsin, hep eleştirecek bir şeyler bulurlar.
  • 13-01-2021, 20:38:21
    #15
    Okadar vakayı gizleyene mi güvenecem?