• 12-01-2021, 21:58:20
    #1
    silinsin
  • 12-01-2021, 21:59:36
    #2
    İyi fikir ama en az 200-300 makale okumak mı ?
    pek sanmıyorum
  • 12-01-2021, 22:00:37
    #3
    İyi yazarlar gerçekten yoğunlar, böyle işlere girişeceklerini düşünmüyorum. Benim yazı yazdırdığım birkaç kişi var, tren kuyruğu misali bekliyoruz.
  • 12-01-2021, 22:00:44
    #4
    genelleme yapmıyorum ama çoğu kişi okumaz onlarca makaleyi bir çoğu tanıdıklarına oy verir.
    Hepsini teker teker okuyup hakkaniyetli oy verenlerinde oyları pek etki etmez.
  • 12-01-2021, 22:01:52
    #5
    Platin üye
    Başvuranlar genelde diğerlerine göre kötü yazanlar olur. İşinde iyiysen, kendini kanıtlamak zorunda kalmazsın...
  • 12-01-2021, 22:03:19
    #6
    Ocak ayı makale yarışması adlı bir konu olsun.
    Konuda makalenin konusu belirlensin, belirlenen konuya makale yazarları bir makalesini cevap olarak belirtsin. en çok beğeniyi alan makale yazarına ayın en iyi makale yazarı rankı verilsin.

    çok mantıklı