• 12-01-2021, 13:03:13
    #1
    Merhaba Yeni Bi site Kurdum iyi veya kötü değerlendirirmisiniz ?
    TIKLAYINIZ
    (Kismi Tamamlandı)
    • Melody_Lily
    Melody_Lily bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-01-2021, 13:05:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sade ve hoş beğendim
  • 12-01-2021, 13:07:06
    #3
    Üst kısım çok boş hocam. Logo ufacık.
  • 12-01-2021, 13:07:18
    #4
    Beğendim, kolay gelsin.
  • 12-01-2021, 13:07:33
    #5
    Mobilden baktım Burak inci logosu çok küçük, hakkımızda bölümleri de dolu olursa güzel olur
    Ayrıca tasarım açısından gözüme batan ürünlerimiz resimlerini biraz daha temaya uygun yapın çok amatör durmuş arkaplanı beyaz olan içinde ürünü göstereceğiniz bir resim ana sayfada daha güzel durur her ürün için bu geçerli tabi benim fikrim
  • 12-01-2021, 13:08:50
    #6
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üst kısım çok boş hocam. Logo ufacık.
    Öneri İçin Teşekkürler Mobilden Daha Detayli Bakamadim

    eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğendim, kolay gelsin.
    Teşekkürler Sanada K.g
    • eyupyx
    eyupyx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-01-2021, 13:09:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ama logoyu değiş hocam
  • 12-01-2021, 13:11:01
    #8
    cartel24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden baktım Burak inci logosu çok küçük, hakkımızda bölümleri de dolu olursa güzel olur
    Ayrıca tasarım açısından gözüme batan ürünlerimiz resimlerini biraz daha temaya uygun yapın çok amatör durmuş arkaplanı beyaz olan içinde ürünü göstereceğiniz bir resim ana sayfada daha güzel durur her ürün için bu geçerli tabi benim fikrim
    Tabi O kisimlari dolduracağim, ürünlerin arkaplanini hangi renk daha uyumlu olur diye düşündüğümde beyaz geldi sade durur diye , fikrinizi değerlendireceğim teşekkürler
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama logoyu değiş hocam
    Tamamdir hocam aklimda
  • 12-01-2021, 13:13:20
    #9
    Bahem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sade ve şık. Kısmi tamamlandı notuza istinaden logonuzun boyutu hoş durmamış demiyeceğim.
    Teşekkürler Hocam Değişeceğim