Konu
Yeni Web Sitemi Değerlendirirmisiniz? R10+
12-01-2021, 13:08:50
#6
Misafir
kubilay_oral adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üst kısım çok boş hocam. Logo ufacık.
Öneri İçin Teşekkürler Mobilden Daha Detayli Bakamadim
eyupyx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beğendim, kolay gelsin.
Teşekkürler Sanada K.g