kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst kısım çok boş hocam. Logo ufacık.
Öneri İçin Teşekkürler Mobilden Daha Detayli Bakamadim

eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beğendim, kolay gelsin.
Teşekkürler Sanada K.g