• 12-01-2021, 00:25:25
    #37
    Hocam kaç kdan 40klara kadar geldi biraz bekleyin soluklansın veya alttan da toplayarak maliyeti düşürün
  • 12-01-2021, 00:25:42
    #38
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iniş düşüşleri yakalayıp zarardan kurtulmak mümkün fakat tam alım yapmayı beklerken bir anda yükselirsede zarar kacınılmaz olur :/
    Dün 280 binden bitcoinimi sattım düşüş olduğu için o parayla 245 binden gene bitcoin aldım hemen. yemek yedim geldim bir baktım 260 bin olmuş hem zarar etmekten kurtuldum hemde elimde ki bitcoin sayısını yükseltmiş oldum baya iyi kârlı iş oldu
  • 12-01-2021, 00:27:27
    #39
    Dalgalanmalarda bu kadar stres yasayacaksaniz Bitcoin alim/satimi size gore hic degildir.
    Kalbinize zarar veriyorsunuz...
  • 12-01-2021, 01:00:17
    #40
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün 280 binden bitcoinimi sattım düşüş olduğu için o parayla 245 binden gene bitcoin aldım hemen. yemek yedim geldim bir baktım 260 bin olmuş hem zarar etmekten kurtuldum hemde elimde ki bitcoin sayısını yükseltmiş oldum baya iyi kârlı iş oldu
    Nasipte olanı yiyoruz sanırım, 2 saat aralıksız oturdum takip ettim 4-5 kere 245 lere inip 260 lara çıktı en son bir kaç yorumda sert düşüş beklentisi var diye yazılmaya baslandı :d bi saattım şaaak bir yükseldi bir daha düsmedi 256-257 gidiyor 253 te sattık düşmezde olursa yükselirse ben gg
  • 12-01-2021, 03:00:51
    #41
    Madenci onayi nedir ben onu anlamadim . Yani para cekiyorsunuz ama dur bakalim felan mi diyor ?
  • 12-01-2021, 03:16:11
    #42
    barisyildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah uyandığımda 3bintl zarar ile uyandım akşam üstüne kadar kapattım zararı neredeyse şuan yine 2.500tl zarar var
    Nasıl kapattınız ?
  • 12-01-2021, 11:44:07
    #43
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madenci onayi nedir ben onu anlamadim . Yani para cekiyorsunuz ama dur bakalim felan mi diyor ?
    Sen ham altını kazdın geldin diyelim. Onun eritilip şekle sokulup piyasada geçer akçe haline dönüştürülmesi gerekiyor ama işi yapan memur işçi ağırdan alıyor gibi
  • 12-01-2021, 12:01:56
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Böyle şeylerle ugrasacagimiza 2 rekat namaz kılsak daha iyi olmaz mı?
  • 12-01-2021, 12:07:53
    #45
    NicheSeverim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle şeylerle ugrasacagimiza 2 rekat namaz kılsak daha iyi olmaz mı?
    Boyle seylerle ugrasip namazda kilsak sonra btc firlasa miss 😅