• 11-01-2021, 20:58:24
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paramı çekebilsem zararında değilim param askıda kaldı onayda verilmiyor
    Hangi borsa ?
  • 11-01-2021, 21:00:01
    #29
    kaybedenler için üzgünüm. ben demiştim demeyi bu gibi durumlarda seviyorum. ben demiştim. hatta gece gece biris konu açmıştı biraz sert çıkmıştım . coinlerle yatırım olmaz. iki ileri bir ger i derken dımdızlak kalıverirsiniz. sana bana yedirmezler, üç gün beş gün balı çalarlar iç donuna kadar geri alırlar.
  • 11-01-2021, 21:02:50
    #30
    Mendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi borsa ?
    Binance
  • 11-01-2021, 21:05:04
    #31
    Bitcoin 248 bin liraya düşüyor 252 ye fırlıyor sonra tekrar 248 düşüyor tekrar 252 ye yükseliyor 2 saattir aynı dikkatimi çekti
  • 11-01-2021, 23:13:06
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bitcoini şey gibi görüyorum bir aralar megaholdings vardı bunlara yanlış yoldasın dediğinde seni düşman bellerlerdi ve şuan yok oldu gitti çiftlink bank vardı oda yok oldu gitti ponzi sistemi insanları soyuyorlar sorsan hala birileri çıkar geleceğin parası der. Bitcoin bir ödeme aracıdır yatırım aracı değildir, parayı katlayacak bir araç hiç değildir.


    Not: Bitcoini güncel olarak ödeme aracı olarak kullanırım.
  • 11-01-2021, 23:15:25
    #33
    Btc işinin İddaa dan farkı yok anladığım kadarıyla.
    Geçmiş olsun.
  • 11-01-2021, 23:16:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Not 2: Geleceğin para birimide hiç bir zaman olmayacaktır. Geleceğin parası Crypto para olsa bile bu "bitcoin" olmayacaktır.

    sevgiler
  • 11-01-2021, 23:20:19
    #35
    AkdenizReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not 2: Geleceğin para birimide hiç bir zaman olmayacaktır. Geleceğin parası Crypto para olsa bile bu "bitcoin" olmayacaktır.

    sevgiler
    Tamam
  • 11-01-2021, 23:38:05
    #36
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin 248 bin liraya düşüyor 252 ye fırlıyor sonra tekrar 248 düşüyor tekrar 252 ye yükseliyor 2 saattir aynı dikkatimi çekti
    Bu iniş düşüşleri yakalayıp zarardan kurtulmak mümkün fakat tam alım yapmayı beklerken bir anda yükselirsede zarar kacınılmaz olur :/