kaybedenler için üzgünüm. ben demiştim demeyi bu gibi durumlarda seviyorum. ben demiştim. hatta gece gece biris konu açmıştı biraz sert çıkmıştım . coinlerle yatırım olmaz. iki ileri bir ger i derken dımdızlak kalıverirsiniz. sana bana yedirmezler, üç gün beş gün balı çalarlar iç donuna kadar geri alırlar.