Dün 280 binden bitcoinimi sattım düşüş olduğu için o parayla 245 binden gene bitcoin aldım hemen. yemek yedim geldim bir baktım 260 bin olmuş hem zarar etmekten kurtuldum hemde elimde ki bitcoin sayısını yükseltmiş oldum baya iyi kârlı iş oldu
Nasipte olanı yiyoruz sanırım, 2 saat aralıksız oturdum takip ettim 4-5 kere 245 lere inip 260 lara çıktı en son bir kaç yorumda sert düşüş beklentisi var diye yazılmaya baslandı :d bi saattım şaaak bir yükseldi bir daha düsmedi 256-257 gidiyor 253 te sattık

düşmezde olursa yükselirse ben gg