• 08-01-2021, 18:24:52
    #1
    3 hafta önce başvuru yaptığım ziraat bankkart, 2 ocakta şubeye teslim edildi* şekilde mesaj geldi. Bugün şubeye uğradım. 2 saat arayışın sonunda banka kartınızın kaybolduğunu (ve gözükmediğini) söylediler. Şaka gibi
    aranızda bu tür olay yaşayan oldu mu?
  • 08-01-2021, 18:29:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim de talep ettiğim bir kart. Postada görünüyor. Korktum şimdiden.
  • 08-01-2021, 18:33:13
    #3
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de talep ettiğim bir kart. Postada görünüyor. Korktum şimdiden.
    Korkacak ne var yenisini istersiniz
  • 08-01-2021, 18:47:55
    #4
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de talep ettiğim bir kart. Postada görünüyor. Korktum şimdiden.
    Bence sizinkine birşey olmaz. Şans eseri olmuştur bu
  • 08-01-2021, 18:48:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sizinkine birşey olmaz. Şans eseri olmuştur bu
    İşin içinde PTT kargo varsa olabiliyor üstat.
  • 08-01-2021, 18:50:27
    #6
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin içinde PTT kargo varsa olabiliyor üstat.
    Ben ilk duyduğum da moralim hiç olmadığı kadar bozuldu. Umarım başınıza gelmez. Saatlerce sıra da bekle ve olumsuz cevap al...
  • 08-01-2021, 18:55:19
    #7
    Normalde şubeye de teslim etmiyorlar.
  • 08-01-2021, 19:00:34
    #8
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Çok sorumsuzlar
  • 08-01-2021, 21:37:21
    #9
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde şubeye de teslim etmiyorlar.
    Şubeye teslim etmelerini istemiştim. Yani söylediğin gibi, şubede de yok