3 hafta önce başvuru yaptığım ziraat bankkart, 2 ocakta şubeye teslim edildi* şekilde mesaj geldi. Bugün şubeye uğradım. 2 saat arayışın sonunda banka kartınızın kaybolduğunu (ve gözükmediğini) söylediler. Şaka gibi
aranızda bu tür olay yaşayan oldu mu?