• 06-01-2021, 20:50:01
    #1
    daha onceden konu açmiştim kömür çuvalından telefon cıkmıştı cihaz olmicak gibildi komur suyu ve sıvı temas vardı cihazı kısa devre ve entegre deişimi yaparak riske girdim ve cihazı açtım ekran kilidi yoktu allahdan çocun babasına ulaştım ordan çocuk beni aradı trabzonda komur madennde makine bakımı ediyormus ordan palete dusmus ve rizeye gelmiş oda bize denk geldi sağolsun masrafımıda verdi sabah kargolicam cihazı
    https://www.r10.net/off-topic/263942...-6s-cikti.html
  • 06-01-2021, 21:03:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir Rize'linin becerisini kimse sorgulayamaz
  • 06-01-2021, 21:06:02
    #3
    niggang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Rize'linin becerisini kimse sorgulayamaz
    ben insanlığımı yapim gerisi önemli değil biraz tedirgin aradım doğrusu adam çıkıp telefonumu çaldın diyebilirdi sorunsuz hallettim allaha şükür.
  • 06-01-2021, 21:06:55
    #4
    helal olsun sana
  • 06-01-2021, 21:07:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben insanlığımı yapim gerisi önemli değil biraz tedirgin aradım doğrusu adam çıkıp telefonumu çaldın diyebilirsi sorunsuz hallettim allaha şükür.
    iyi niyet her zaman iyilikle sonuçlarınız ben buna inanırım.

    İnsanların sizden çıkarması gereken o kadar dersi var ki aslında.

    İyi ki varsınız.
  • 06-01-2021, 21:09:51
    #6
    İyi yürekli insan ❤
  • 06-01-2021, 21:12:19
    #7
    niggang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi niyet her zaman iyilikle sonuçlarınız ben buna inanırım.

    İnsanların sizden çıkarması gereken o kadar dersi var ki aslında.

    İyi ki varsınız.
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi yürekli insan ❤
    sağolun allah razı olsun