daha onceden konu açmiştim kömür çuvalından telefon cıkmıştı cihaz olmicak gibildi komur suyu ve sıvı temas vardı cihazı kısa devre ve entegre deişimi yaparak riske girdim ve cihazı açtım ekran kilidi yoktu allahdan çocun babasına ulaştım ordan çocuk beni aradı trabzonda komur madennde makine bakımı ediyormus ordan palete dusmus ve rizeye gelmiş oda bize denk geldi sağolsun masrafımıda verdi sabah kargolicam cihazı
https://www.r10.net/off-topic/263942...-6s-cikti.html
Buldum 6s telefonun sahibini buldum
6
●149
- 06-01-2021, 21:06:02ben insanlığımı yapim gerisi önemli değil biraz tedirgin aradım doğrusu adam çıkıp telefonumu çaldın diyebilirdi sorunsuz hallettim allaha şükür.niggang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2021, 21:07:11Üyeliği durdurulduiyi niyet her zaman iyilikle sonuçlarınız ben buna inanırım.Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların sizden çıkarması gereken o kadar dersi var ki aslında.
İyi ki varsınız. - 06-01-2021, 21:12:19niggang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesağolun allah razı olsunAlengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle