daha onceden konu açmiştim kömür çuvalından telefon cıkmıştı cihaz olmicak gibildi komur suyu ve sıvı temas vardı cihazı kısa devre ve entegre deişimi yaparak riske girdim ve cihazı açtım ekran kilidi yoktu allahdan çocun babasına ulaştım ordan çocuk beni aradı trabzonda komur madennde makine bakımı ediyormus ordan palete dusmus ve rizeye gelmiş oda bize denk geldi sağolsun masrafımıda verdi sabah kargolicam cihazı
https://www.r10.net/off-topic/263942...-6s-cikti.html