Biliyorsunuz son iki haftadır büyük bir bakıma girdik ve bütün hizmetlerimizi durdurma kararı aldık. Bu süreç ortalama 1-2 hafta içinde veya daha kısa sürede sonlanmasını bekliyoruz.
Onun dışında bu bakıma girmeden önce tüm müşterilerimizin siparişleri teslim edilmiştir.
Bu bakımda Kendimize Neler Katıyoruz;
- Kurumsallaşıyoruz

- Paketlerimizi güncelliyoruz.
-Makaleleri yazması için yazarlar ile anlaşma sağladık.
- Bütçe planlamasını yaptık.
- Sitemizi kuruyoruz. (Tema firması ile bir anlaşmazlık yaşadığımız için biraz gecikti)
- Web sitelerimizi hazırlıyoruz.
- Yeni Hizmetler getirdik.
- Açılışımıza Özel Tüm Herkese Ahrefs raporu dağıtabilmek için Ahrefs satın alımı yaptık.
- Müşterilerimize daha iyi yardımcı olmak için seo araçları aldık.
- Kampanyalar Hazırladık (Her Siparişte 1-3 Civarı fidan dikeceğiz
)-Raporlama sistemi hazırlanıyor. (Aramıza 1-3 ay sonra katılacak )
- R10.net için premium üyelik bütçemizi ayarladık.
- Piyasayı düşürmemek adına fiyatlarımızı ne çok düşük ne de çok yüksek seviyede değil bütçe dostu şekilde ayarladık.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unutmayın bunların hepsini sizlere daha kaliteli bir hizmet vermek adına yapmaktayız.
Bomba gibi geliyoruz

Not: alan adımızı paylaşmıyorum daha sosyal medya hesaplarını almadık.