Merhaba, arkadaşlar bu konuyu hem forumdan müşterilerimiz için hemde forum dışı müşterilerimizi bilgilendirme amacı ile açılmıştır.
Biliyorsunuz son iki haftadır büyük bir bakıma girdik ve bütün hizmetlerimizi durdurma kararı aldık. Bu süreç ortalama 1-2 hafta içinde veya daha kısa sürede sonlanmasını bekliyoruz.
Onun dışında bu bakıma girmeden önce tüm müşterilerimizin siparişleri teslim edilmiştir.
Bu bakımda Kendimize Neler Katıyoruz;
- Kurumsallaşıyoruz
- Paketlerimizi güncelliyoruz.
-Makaleleri yazması için yazarlar ile anlaşma sağladık.
- Bütçe planlamasını yaptık.
- Sitemizi kuruyoruz. (Tema firması ile bir anlaşmazlık yaşadığımız için biraz gecikti)
- Web sitelerimizi hazırlıyoruz.
- Yeni Hizmetler getirdik.
- Açılışımıza Özel Tüm Herkese Ahrefs raporu dağıtabilmek için Ahrefs satın alımı yaptık.
- Müşterilerimize daha iyi yardımcı olmak için seo araçları aldık.
- Kampanyalar Hazırladık (Her Siparişte 1-3 Civarı fidan dikeceğiz

)
-Raporlama sistemi hazırlanıyor. (Aramıza 1-3 ay sonra katılacak )
- R10.net için premium üyelik bütçemizi ayarladık.
- Piyasayı düşürmemek adına fiyatlarımızı ne çok düşük ne de çok yüksek seviyede değil bütçe dostu şekilde ayarladık.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unutmayın bunların hepsini sizlere daha kaliteli bir hizmet vermek adına yapmaktayız.
Bomba gibi geliyoruz
Not: alan adımızı paylaşmıyorum daha sosyal medya hesaplarını almadık.