• 03-01-2021, 06:51:57
    #1
    Tam R10 dan çıkıyor uykuya geçiyordum ki mahallede çığlıkları duymayı başladım.Ama normal bir bağırış değildi tüm sokak uyandı herkes balkona,cama çıktı bende dahil.Mahallede yıllardır gördüğüm gayet sağlıklı bir adam.Cama çıkmış bağırıyor.

    "Kalkın memleket yanıyor uyumayın" falan.Önce noluyo diye bi korktum yangın var sandım.Sonra "Memleket bitmiş" diye bağırmaya çığlık atmaya başladı.Sonra dayım öldü gibisinden bişeyler dedi.Hastane yok mu bu ülkede dedi.

    Sonra bir durdu ezan okudu biraz.Sonra yine bağırmaya başladı.Devlet bahçeli diye bağırdı bi ara.

    Yani sabah sabah esrarengiz bir olay yaşadım.Daha da uykum gelmez herhalde diye düşünüyorum
  • 03-01-2021, 06:52:55
    #2
    Bizim de uykumuz kaçtı simdi??
  • 03-01-2021, 06:53:09
    #3
    Daha demin korku hikayeleri dinledim onun üzerine iyi geldi hocam şimdi güneşin doğmasını beklicem saol
  • 03-01-2021, 06:53:24
    #4
    Olayı merak ettim hocam. İlginç.
  • 03-01-2021, 07:00:12
    #5
    Bunu yapan kişinin büyük ihtimalle aklı yerinde değildir 😅😅 büyük ihtimalle psikolojik sorunu vardır ciddiye alıp gecenizi bozmayın hocam
  • 03-01-2021, 07:03:05
    #6
    Mikailablay16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapan kişinin büyük ihtimalle aklı yerinde değildir 😅😅 büyük ihtimalle psikolojik sorunu vardır ciddiye alıp gecenizi bozmayın hocam
    Ona şaşırdım bende sohbetimiz olmasa da yıllardır gördüğüm biri hatta eski bi arkadaşımın babası.Yani adam gayet sağlıklı normal bir insanken,bence bir şey tetikledi bu hale geldi diye düşünüyorum
  • 03-01-2021, 07:06:12
    #7
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Ülkece delirdik sağlam insan kalmadı ki yatın uyuyun hocam bi uyurken birşey hissetmiyoruz bu ülkede.

    Herkese iyi sabahlar
  • 03-01-2021, 07:08:22
    #8
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona şaşırdım bende sohbetimiz olmasa da yıllardır gördüğüm biri hatta eski bi arkadaşımın babası.Yani adam gayet sağlıklı normal bir insanken,bence bir şey tetikledi bu hale geldi diye düşünüyorum
    Buna benzer bir olay bizim mahallede olmuştu yıllardır tanıdığım birisi sağlıklı aklı yerinde birisiydi bir zamanlar balkona çıkıp bağırıyordu geceleri belirli bir süre sonra adam kafayı yedi büyük ihtimalle adama musallat olmuşlardı sebebi ise madde kullanması olmuş.
    Acaba sebebi neydi de böyle bir psikoloji içine girip sabah saatlerinde böyle birşey yapmış Allah yardımcısı olsun diyelim
  • 03-01-2021, 07:10:31
    #9
    Manevi yönden sıkıntıda olabilir, Allah yardımcısı olsun