Tam R10 dan çıkıyor uykuya geçiyordum ki mahallede çığlıkları duymayı başladım.Ama normal bir bağırış değildi tüm sokak uyandı herkes balkona,cama çıktı bende dahil.Mahallede yıllardır gördüğüm gayet sağlıklı bir adam.Cama çıkmış bağırıyor.
"Kalkın memleket yanıyor uyumayın" falan.Önce noluyo diye bi korktum yangın var sandım.Sonra "Memleket bitmiş" diye bağırmaya çığlık atmaya başladı.Sonra dayım öldü gibisinden bişeyler dedi.Hastane yok mu bu ülkede dedi.
Sonra bir durdu ezan okudu biraz.Sonra yine bağırmaya başladı.Devlet bahçeli diye bağırdı bi ara.
Yani sabah sabah esrarengiz bir olay yaşadım.Daha da uykum gelmez herhalde diye düşünüyorum