• 03-01-2021, 00:28:20
    #10
    hazretionder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xrp rez alin bence izleyin sadece +200 tl bulacak ( yatirim tafsiyesi değildir )
    basbaya yatırım tavsiyesi veriyorsunuz hocam
  • 03-01-2021, 00:29:52
    #11
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basbaya yatırım tavsiyesi veriyorsunuz hocam

    yok düşüncem . tafsiye değil
  • 03-01-2021, 00:29:55
    #12
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basbaya yatırım tavsiyesi veriyorsunuz hocam
    xrpye 2 bin basın arkadaşlar kesin nolur, yatırım tavsiyesi değildir 😄😄
  • 03-01-2021, 00:30:02
    #13
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duyan btc yatırıyor duyan btc yatırıyor altcoinler can çekişiyor artık, azda kardeş kazansın nolurki acep
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😄😄 ben alta bastım hep btc yoluma taş koyuyo 🥴
    BTC Dominance: 71,6% olmuş bu %50 lerde geziyordu bu düşmeden altlara para zor gider bence , bitcoinden bağımsız coinler var onları takip etmek lazım. 2 haftadır nakitteydim sinirlendim btc aldım altların çıkacağı yok btc ninde düşeceği yok bakalım ne olacak
  • 03-01-2021, 00:32:58
    #14
    Burakaltinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTC Dominance: 71,6% olmuş bu %50 lerde geziyordu bu düşmeden altlara para zor gider bence , bitcoinden bağımsız coinler var onları takip etmek lazım. 2 haftadır nakitteydim sinirlendim btc aldım altların çıkacağı yok btc ninde düşeceği yok bakalım ne olacak
    öyle, çakılırsa eğer ki biraz zor bize umut kapısı doğar
  • 03-01-2021, 00:37:09
    #15
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xrpye 2 bin basın arkadaşlar kesin nolur, yatırım tavsiyesi değildir 😄😄

    https://www.youtube.com/watch?v=gs_Gxhk44ZY
  • 03-01-2021, 00:43:14
    #16
    Dostum en iyi altcoin BTC'dir gerisi yalan
  • 03-01-2021, 00:54:19
    #17
    sorma hocam 1 aydır link çıkacak diye bekliyorum
  • 03-01-2021, 00:59:28
    #18
    neoblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorma hocam 1 aydır link çıkacak diye bekliyorum
    bendede 2 aylık var bi tane inat etti çıkmıyor namıssız, bide son zamanda grt çok yaktı beni