• 02-01-2021, 13:24:06
    #1
    Herkese selamlar. Exxen'in tasarımıyla alakalı her yerde malesef olumsuz yorumların çoğunlukta olduğunu gördüm. O yüzden bir redesign çalışması yapmak istedim. Sizlerinde yorumlarını merak ediyorum. Tamamını aşağıdaki linkten görebilirsiniz.



  • 02-01-2021, 13:25:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    elinize sağlık gayet güzel olmuş
  • 02-01-2021, 13:25:34
    #3
    bence iyi olmuş ama 1 kötü yanı netflix gibi olmuş ama hoş göze hitap ediyor emeğine sağlık iyi forumlar
  • 02-01-2021, 13:25:39
    #4
    daha güzel olmuş eline sağlık
  • 02-01-2021, 13:25:40
    #5
    Başarılı.
  • 02-01-2021, 13:26:41
    #6
    ayoft.com
    Elinize sağlık çok hoş olmuş
  • 02-01-2021, 13:29:32
    #7
    exxenin şuanki halinden daha güzel olduğu çok ben bence. AcunMedyaya ulaşman gerek.
  • 02-01-2021, 13:45:42
    #8
    Güzel olmuş,

    kayıt sayfası, paketler vb. böyle güzel olursa hem müşterinin daha çok ilgisini çeker.
  • 02-01-2021, 13:54:38
    #9
    Başarılı, elinize sağlık @acunmedya