Exxen TV İçin Yaptığım ReDesign Çalışması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Exxen TV İçin Yaptığım ReDesign Çalışması
16
●
597
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Exxen TV İçin Yaptığım ReDesign Çalışması
1
2
02-01-2021, 13:24:06
#1
Dbweb
Herkese selamlar. Exxen'in tasarımıyla alakalı her yerde malesef olumsuz yorumların çoğunlukta olduğunu gördüm. O yüzden bir redesign çalışması yapmak istedim. Sizlerinde yorumlarını merak ediyorum. Tamamını aşağıdaki linkten görebilirsiniz.
Tamamını Gör
02-01-2021, 13:25:19
#2
HiyonBilisim
Üyeliği durduruldu
elinize sağlık gayet güzel olmuş
02-01-2021, 13:25:34
#3
aksaraymalakli
bence iyi olmuş ama 1 kötü yanı netflix gibi olmuş ama hoş göze hitap ediyor emeğine sağlık iyi forumlar
02-01-2021, 13:25:39
#4
ElinSoft
daha güzel olmuş eline sağlık
02-01-2021, 13:25:40
#5
Webdestek
Başarılı.
02-01-2021, 13:26:41
#6
ahmetyigit
ayoft.com
Elinize sağlık çok hoş olmuş
02-01-2021, 13:29:32
#7
cdermnx
exxenin şuanki halinden daha güzel olduğu çok ben bence. AcunMedyaya ulaşman gerek.
02-01-2021, 13:45:42
#8
Paramedik
Güzel olmuş,
kayıt sayfası, paketler vb. böyle güzel olursa hem müşterinin daha çok ilgisini çeker.
02-01-2021, 13:54:38
#9
wArznom
Başarılı, elinize sağlık @acunmedya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler