Herkese selamlar. Exxen'in tasarımıyla alakalı her yerde malesef olumsuz yorumların çoğunlukta olduğunu gördüm. O yüzden bir redesign çalışması yapmak istedim. Sizlerinde yorumlarını merak ediyorum. Tamamını aşağıdaki linkten görebilirsiniz.