• 01-01-2021, 13:04:04
    #1
    Geçen sene çalışarak geçirmiştim, bu sene ise çok çalışıp uyuya kalarak geçti. Siz nasıl geçirdiniz?
  • 01-01-2021, 13:04:33
    #2
    Yılbaşı mı yeni yıl mı
  • 01-01-2021, 13:04:45
    #3
    O ses Türkiye+ cips+ kola missss
  • 01-01-2021, 13:05:31
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbaşı mı yeni yıl mı
    yılbaşı hocam
  • 01-01-2021, 13:05:56
    #5
    Evdeydim, kitap okudum.
  • 01-01-2021, 13:06:09
    #6
    Uyuyarak 😂
  • 01-01-2021, 13:06:22
    #7
    Yılbaşına R10'da girenler??
  • 01-01-2021, 13:06:23
    #8
    Saat 10 gibi uyudum
  • 01-01-2021, 13:07:21
    #9
    Makale yazarak