Yeni Yılınızı Nasıl Geçirdiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Yılınızı Nasıl Geçirdiniz?
11
●
124
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Yılınızı Nasıl Geçirdiniz?
1
2
01-01-2021, 13:04:04
#1
t3az
Geçen sene çalışarak geçirmiştim, bu sene ise çok çalışıp uyuya kalarak geçti. Siz nasıl geçirdiniz?
01-01-2021, 13:04:33
#2
Misafir
Yılbaşı mı yeni yıl mı
01-01-2021, 13:04:45
#3
İsmetKerem
O ses Türkiye+ cips+ kola missss
01-01-2021, 13:05:31
#4
t3az
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yılbaşı mı yeni yıl mı
yılbaşı hocam
01-01-2021, 13:05:56
#5
Aglamaz
Evdeydim, kitap okudum.
01-01-2021, 13:06:09
#6
Misafir
Uyuyarak 😂
01-01-2021, 13:06:22
#7
Berkayyildirim
Yılbaşına R10'da girenler??
01-01-2021, 13:06:23
#8
neto
Saat 10 gibi uyudum
01-01-2021, 13:07:21
#9
paskevich
Makale yazarak
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler