Yeni Yılınızı Nasıl Geçirdiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Yılınızı Nasıl Geçirdiniz?
11
●
124
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Yılınızı Nasıl Geçirdiniz?
1
2
01-01-2021, 13:09:19
#10
Niggaz
Üyeliği durduruldu
Çalışarak her zaman ki gibi
01-01-2021, 13:19:59
#11
WAwebtr
Kod yazarak 💻🖥
01-01-2021, 13:38:40
#12
karagul
Nevalami aldım bir taraftan tv açıktı öte yandan laptop başında al-sat yaptım arada sanal alemde sörf yaptım saat 12 ye doğru sevdiklerimi aradım yeni yıl muhabetti yaptım sonrası kapanış
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler