• 31-12-2020, 23:58:53
    #1
    Sizi bilmem ama ben yeni yıla R10'la giriyorum. Bu ailede gerçekten çok tecrübe edindim ve edinmeye devam ediyorum.
    Yeni yılda herkese sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum hocalarım.
    Kazancınız bol ve bereketli olsun. Sabrınız çok, yüreğiniz ferah olsun. Gönlünüz şen, sevdikleriniz yanınızda olsun.


    2021 yılı hepimiz için hayırlara vesile olsun inşallah !
  • 31-12-2020, 23:59:13
    #2
    Mutlu yılllarr )
  • 31-12-2020, 23:59:14
    #3
    Amin inşallah. Bizde aynı şekilde.
  • 31-12-2020, 23:59:42
    #4
    Valla yeni yıl kavramı bana çok boş geliyor hocam.
    Malum her yıl 1 level daha arttırılıyor hayatımız
  • 31-12-2020, 23:59:49
    #5
    2. ailemiz

    Mutlu ve sağlıklı yıllar.
  • 01-01-2021, 00:00:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Amin hocam, bende açıkçası R10 ile giriyorum. Böyle kaliteli insanların yer aldığı platformda olmak herkese nasip olur inşallah.
  • 01-01-2021, 00:04:48
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla yeni yıl kavramı bana çok boş geliyor hocam.
    Malum her yıl 1 level daha arttırılıyor hayatımız
    Haklısınız hocam öyle oluyor vallahi

    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam, bende açıkçası R10 ile giriyorum. Böyle kaliteli insanların yer aldığı platformda olmak herkese nasip olur inşallah.
    İnşallah