Valla yeni yıl kavramı bana çok boş geliyor hocam.
Malum her yıl 1 level daha arttırılıyor hayatımız
Haklısınız hocam öyle oluyor vallahi
Amin hocam, bende açıkçası R10 ile giriyorum. Böyle kaliteli insanların yer aldığı platformda olmak herkese nasip olur inşallah.
İnşallah