Konu
Yeni Yıla R10'la Girmek !
01-01-2021, 00:00:45
#6
Niggaz
Üyeliği durduruldu
Amin hocam, bende açıkçası R10 ile giriyorum. Böyle kaliteli insanların yer aldığı platformda olmak herkese nasip olur inşallah.