• 31-12-2020, 23:27:43
    #1
    Öncelikle iyi seneler herkese
    Ne kadar yılbaşı olsa da R10 şu an gün farketmeksizin tıkır tıkır yeni konular satışlar alışlar devam ediyor Evden çıkamayanlar için ve sanırım yapacak bir şeyi olmayanlar için bir aile gibi r10. Her şey için teşekkürler
  • 31-12-2020, 23:30:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Boş iş yılbaşı bütün günler aynı
  • 31-12-2020, 23:31:38
    #3
    Benim yalnızlığım, insanlarla dolu...
  • 31-12-2020, 23:33:25
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim yalnızlığım, insanlarla dolu...