Öncelikle iyi seneler herkese

Ne kadar yılbaşı olsa da R10 şu an gün farketmeksizin tıkır tıkır yeni konular satışlar alışlar devam ediyor

Evden çıkamayanlar için ve sanırım yapacak bir şeyi olmayanlar için bir aile gibi r10. Her şey için teşekkürler