• 31-12-2020, 22:11:56
    #1
    Dostlarım daha önce konu açılmış olabilir şahsım adına yazmak istedim.
    Cuma geceniz mübarek olsun. Allahım sevdikleriniz ile sağlıklı, huzurlu ve bol bereketli nice yıllar geçirmenizi nasip etsin. Nice seneleriniz olsun.

    bu anlamlı 2 günde koronadan veya bir başka neden ile ölen kardeşlerimize, abilerimize, ablalarımıza bir Fatiha bir ihlas okumayı unutmayalım.

    Allah’a emanet olun 2021 umarım herkese iyi gelir.
    Saygılarımla,
  • 31-12-2020, 22:14:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mutlu huzurlu ve bol kazançlı yıllar dilerim, iyi forumlar..
  • 31-12-2020, 22:15:40
    #3
    bugun persembe ne cuma gecesı
  • 31-12-2020, 22:18:52
    #4
    BilginMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun persembe ne cuma gecesı
    perşembe öğle vaktinden sonra cuma gecesidir fakat hem mutlu yıllar dileyip hemde hayırlı cumalar demek istedim.
  • 31-12-2020, 22:21:57
    #5
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    BilginMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun persembe ne cuma gecesı
  • 31-12-2020, 22:21:58
    #6
    Saol seninde cuma gecen mübarek olsun
    iyi yıllar
  • 31-12-2020, 22:22:39
    #7
    BilginMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun persembe ne cuma gecesı
    Öncelikle yorumunuzdaki üslup hiç hoş değil. Cuma vakti, öğle namazının kılınmasına kadar olan süredir. Cumadan önceki gece ise perşembe gününün akşamıdır. Bundan dolayı "cumanın gecesi" perşembe olarak söylenir.
  • 31-12-2020, 22:23:44
    #8
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle yorumunuzdaki üslup hiç hoş değil. Cuma vakti, öğle namazının kılınmasına kadar olan süredir. Cumadan önceki gece ise perşembe gününün akşamıdır. Bundan dolayı "cumanın gecesi" perşembe olarak söylenir.
    Hocam olsun 16 yaşında bir kardeşimiz görmezden gel olur düzelir, öğrenir🙏🙏