Dostlarım daha önce konu açılmış olabilir şahsım adına yazmak istedim.
Cuma geceniz mübarek olsun. Allahım sevdikleriniz ile sağlıklı, huzurlu ve bol bereketli nice yıllar geçirmenizi nasip etsin. Nice seneleriniz olsun.

bu anlamlı 2 günde koronadan veya bir başka neden ile ölen kardeşlerimize, abilerimize, ablalarımıza bir Fatiha bir ihlas okumayı unutmayalım.

Allah’a emanet olun 2021 umarım herkese iyi gelir.
Saygılarımla,