• 31-12-2020, 19:46:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis uzun zamandır göremiyordum seni 😂
    İs yoğunluğu sebebiyle giremedim pek 😂
  • 31-12-2020, 19:52:27
    #11
    Açıkçası iyi olmuş hocam kimse klavye delikanlılığı yapamayacak
  • 31-12-2020, 19:58:00
    #12
    bu taktik yıllardır var özellikle bakanlar falanda yapıyor günümüzde yakın örnekleride var hocam küfür etmeyin öyle bir yorum yazın ki küfürden beter olsun
  • 31-12-2020, 19:58:40
    #13
    Hakaret ederken iyi ama tazminat öderken kötü Doğru siz de haklısınız.
  • 31-12-2020, 20:05:59
    #14
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası iyi olmuş hocam kimse klavye delikanlılığı yapamayacak
    Hocam peki, piskopatın biri gidip hayvana işkence yapsa ve bizde bu kişiye sövsek. Ben şahsen hayvanlara, kadınlara ve çocuklara yapılan şeylere dayanamıyorum. O an sinirler her şeyi yazıyorum, hoş küfür etmiyorum ama dayanamayıp küfür eden insanda çok. Ben şahsen o insanlara kızamıyorum, klavye delikanlılığı ile alakalı olmayan durumlarda var yani anlatmak istediğim.
  • 31-12-2020, 20:06:40
    #15
    Brkucnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakaret ederken iyi ama tazminat öderken kötü Doğru siz de haklısınız.
    Olay bu değil hocam, kurgulanan olaylardan bahsediyorum.
  • 31-12-2020, 20:26:48
    #16
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay bu değil hocam, kurgulanan olaylardan bahsediyorum.
    Ne kurgulanmış hocam ?
  • 31-12-2020, 21:11:36
    #17
    Brkucnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kurgulanmış hocam ?
    Örnek veriyorum ben köpek yavrusuna işkence edip yayınlıyorum.
    Hayvana şiddetten cezamı çekiyorum.
    Videoyu da yayıyorum internette.
    Küfür eden herkese hakaret davası açıp parayı buluyorum.

    Bu olayın mağdurları da profun videoya kurgu diyorlar. Para tuzağı yani.
  • 31-12-2020, 21:18:07
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu gibi durumlarda nedediği önemli hakaret ve küfürden kasıt nedir o önemli yoksa her önüne gelen gidip, ufak bir şeyden dava açmaz açsa da o davada cezalı olmazsınız.

    Ama bir insana cok ağır küfürler, hakaretler, tehditler ederseniz bunun hukuki boyutu olacak tabiki mahkemeye verirse.

    Ben kimseyi vermem direk engellerim olur biter facede.ufak tefek şeyler yüzünden mahkemeyi de yoracak değilim çok daha önemli konular var.