Bu gibi durumlarda nedediği önemli hakaret ve küfürden kasıt nedir o önemli yoksa her önüne gelen gidip, ufak bir şeyden dava açmaz açsa da o davada cezalı olmazsınız.

Ama bir insana cok ağır küfürler, hakaretler, tehditler ederseniz bunun hukuki boyutu olacak tabiki mahkemeye verirse.

Ben kimseyi vermem direk engellerim olur biter facede.ufak tefek şeyler yüzünden mahkemeyi de yoracak değilim çok daha önemli konular var.