• 31-12-2020, 15:07:23
    #1
    Arkadaşlar merhaba, son güncellemelerden sonra yeni mesajlara basınca veya bir konuyu açınca mobilde de masaüstünde de aynı şekilde bir yavaşlık var.
    Çerezlerimizi sildim, modemi resetledim. 43MBPS hat var.
    Chrome kullanıyorum. Böyle kasılarak açılıyor gibi, üst kısım açılıyor alt kısım sonradan bir anda yükleniyor.

    Sorun bende mi var sadece merak ediyorum.
  • 31-12-2020, 15:07:59
    #2
    Yoo gayet hızlı
  • 31-12-2020, 15:10:43
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, son güncellemelerden sonra yeni mesajlara basınca veya bir konuyu açınca mobilde de masaüstünde de aynı şekilde bir yavaşlık var.
    Çerezlerimizi sildim, modemi resetledim. 43MBPS hat var.
    Chrome kullanıyorum. Böyle kasılarak açılıyor gibi, üst kısım açılıyor alt kısım sonradan bir anda yükleniyor.

    Sorun bende mi var sadece merak ediyorum.
    Bende de aynı sorun var
  • 31-12-2020, 15:10:46
    #4
    Sağ Tık > İncele > Network > Sayfa Yenile

    Yüklenirken nerelerde takıldığını, kaç ms gecikme olduğunu görebilirsiniz.
  • 31-12-2020, 15:13:39
    #5
    Bende de aynı sorun var.
  • 31-12-2020, 15:13:45
    #6
    Bende de mobil de iken şöyle bir sorun var. Mesela konuya tıklıyorum ama başka bir konuya tıklamışım gibi farklı konuya gidiyor. Bu arada oluyor. Yeni temaya geçildikten sonra olmaya başladı bende.
  • 31-12-2020, 15:13:49
    #7
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ Tık > İncele > Network > Sayfa Yenile

    Yüklenirken nerelerde takıldığını, kaç ms gecikme olduğunu görebilirsiniz.
    https://cdn.r10.net/modern/img/logo/...dark.svg?v=123
    https://certify.alexametrics.com/atr...ser_lang=tr-TR
  • 31-12-2020, 15:17:32
    #8
    Bende gayet hızlı, mobilden belki biraz daha pc göre yavaş olabilir ama kesinlikle aşırı bir yavaşlık söz konusu bile olamaz.