Arkadaşlar merhaba, son güncellemelerden sonra yeni mesajlara basınca veya bir konuyu açınca mobilde de masaüstünde de aynı şekilde bir yavaşlık var.
Çerezlerimizi sildim, modemi resetledim. 43MBPS hat var.
Chrome kullanıyorum. Böyle kasılarak açılıyor gibi, üst kısım açılıyor alt kısım sonradan bir anda yükleniyor.
Sorun bende mi var sadece merak ediyorum.