• 30-12-2020, 15:01:21
    #10
    Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adam emek harcıyor illaki para kazanmak için yapıyor ama yeni bişeyler yapıyor bence desteklenmesi gerekiyor 10 tl para değil
    Para kazanmak için yapıyor ama emek harcıyor kısmına katılmıyorum
  • 30-12-2020, 15:36:09
    #11
    Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adam emek harcıyor illaki para kazanmak için yapıyor ama yeni bişeyler yapıyor bence desteklenmesi gerekiyor 10 tl para değil
    Buna güldüm hocam ne yani desteklemek için alıcakmıyız ben alıcam youtube da ücretsiz izlenebilen şeyleri oraya aldı diye paramı vericem ben demedimki bir platform çıksın para verip izleyeyim diye şöyle düşünün 80.000.0000 nufusta 8 kişiden biri alsa 8m eder 8m dan 10₺ çarpın ve bunu her ay yapın hocam sizce kazanmıcakmı bu platform herkes emek harcıyor ama herkes tutturamıyor 😊
  • 30-12-2020, 15:41:05
    #12
    Amazon Prime bile 7,90 TL. ucuz diyen arkadaşlar yerli diyerek destelemek amacı ile ucuz diyorlar. Ucuz olsa ne yarar? İçi boş ve kalitesiz olduktan sonra 1 TL bile pahalı gelir. Rakip olacaksanız içeriğiniz ile rakip olmanız gerekiyor, fiyatınız ile değil! Acun Youtuber'larla anlaşarak ayağına sıktı. Bedava olsa dahi izlemem. Tolg Show ve diğer dizi içerikleri ile belki tutunabilir.