Amazon Prime bile 7,90 TL. ucuz diyen arkadaşlar yerli diyerek destelemek amacı ile ucuz diyorlar. Ucuz olsa ne yarar? İçi boş ve kalitesiz olduktan sonra 1 TL bile pahalı gelir. Rakip olacaksanız içeriğiniz ile rakip olmanız gerekiyor, fiyatınız ile değil! Acun Youtuber'larla anlaşarak ayağına sıktı. Bedava olsa dahi izlemem. Tolg Show ve diğer dizi içerikleri ile belki tutunabilir.