Arkadaşlar merhaba, temmuz gibi bir kasa aldım ilk defa 0 pc topladım diyeyim kendime her gün özenip silmeme rağmen içini temizlemeye bir çözüm bulamadım içi full toz içinde.
Ekran kartının üstü vs. tozdan geçilmiyor.
Kimisi diyor hava bas kimisi süpürgeyi sürt fakat parçalar çok hassas olduğu için bu işlemleri yapmak istemiyorum.
Başka bir önerisi olan var mı? İstanbul içi temizlik yapan bir yer falan.
Kasa İçi Temizliği hk. | R10+
11
●150
- 30-12-2020, 10:55:01Süpürge ile çeksem yine de üstüne yapışan tozlar kalacak gibi duruyor hocam bilemiyorum o yüzden şeytan diyor al sabunl bezi eline şapur şupur silyekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 10:56:03Uzaktan kafa tutarak temizleyebilirsiniz veya ekran kartı, ram, işlemci gibi parçaları tek tek çıkartıp süpürge ile kasanın içini temizleyin onlara hasar gelmemiş olur
- 30-12-2020, 10:56:46İşin garip yanı donanım ile aram yok Parçaların nasıl çıkarıldığını takıldığını bile bilmiyorumfelixnovajr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaparsam elimde kalır hepsi
- 30-12-2020, 10:58:07temizleyecek kişide hava püskürten makine ile temizlicek boşuna para vermeyin derim kendiniz yapın evde
- 30-12-2020, 11:05:17Çok kolay aslında zor değil , YouTube'dan video izleyerek deneyebilirsiniz bir kere alıştıktan sonra artık hep yaparsınızScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle