Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar merhaba, temmuz gibi bir kasa aldım ilk defa 0 pc topladım diyeyim kendime her gün özenip silmeme rağmen içini temizlemeye bir çözüm bulamadım içi full toz içinde.
Ekran kartının üstü vs. tozdan geçilmiyor.
Kimisi diyor hava bas kimisi süpürgeyi sürt fakat parçalar çok hassas olduğu için bu işlemleri yapmak istemiyorum.
Başka bir önerisi olan var mı? İstanbul içi temizlik yapan bir yer falan.