• 29-12-2020, 20:59:08
    #1
    kuşum daha 10 dakikasına kadar harrketliydi yemini yiyordu suyunu içiyordy ama demin kafesinde yerde ölmüştü burnun bir tarafından sarı bir sıvı çıkmış tüylerine bulaşmış neden öldü sebepsiz yere
  • 29-12-2020, 21:00:01
    #2
    Başınız sağolsun.
  • 29-12-2020, 21:03:03
    #3
    Başınız sağolsun , çok üzüldüm. benim de iki kuşum var o kadar tatlı ki, deli deli uçuyorlar kafesten çıkarınca bir şey olacak diye korkuyorum.
  • 29-12-2020, 21:04:10
    #4
    Kursak mantarı kaynaklıdır büyük ihtimal ile.
  • 29-12-2020, 21:04:20
    #5
    yaa çok üzüldüm başınız sağolsun
  • 29-12-2020, 21:04:42
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başınız sağ olsun allah yakınlarına sabır versin
  • 29-12-2020, 21:06:23
    #7
    Basiniz sag olsun.
  • 29-12-2020, 21:08:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Üzüldüm hocam. Başın sağ olsun.
  • 29-12-2020, 21:10:47
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başın sağ olsun. O psikolojiyi tahmin edebiliyorum..
    3 ay önce uçarken ayağını burkmuştu kuşum. 1 ay kendine gelemedi. Ve ben de birkaç gün ayrılık acısı yaşar gibi kendime gelememiştim.