Başın sağ olsun. O psikolojiyi tahmin edebiliyorum..
3 ay önce uçarken ayağını burkmuştu kuşum. 1 ay kendine gelemedi. Ve ben de birkaç gün ayrılık acısı yaşar gibi kendime gelememiştim.