• 29-12-2020, 20:18:54
    #1
    Az önce çekilişe katılmak ve arkadaşlarıma r10.net'in üyelikleri açtığını duyurmak için Twitter'a girdim fakat bir de ne göreyim, R10.net beni engellemiş. Hayatımda hiç r10'u takip etmedim, hakkında tweet dahi atmadım. R10 profilim de ortada, Twitter hesabımda da yaşa dışı hiçbir şey yok.

    Ekleme, üstteki yazılar bir nedenle otomatik olarak siyah yazılmış, karanlık temada sorun olabiliyor. Sanırım yeni editörden kaynaklı problem.

    Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

  • 29-12-2020, 20:19:59
    #2
  • 29-12-2020, 20:20:11
    #3
  • 29-12-2020, 20:20:18
    #4
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Hocam neye yorum yaptınız
  • 29-12-2020, 20:20:27
    #5
    vay r10 vay
  • 29-12-2020, 20:22:36
    #6
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neye yorum yaptınız
    R10'a yararlı olmaya çalışan ve yeri geldiğinde de maddi olarak destek dahi olmaya çalışan bir sadık r10 üyesiyim. Başka forumlara bakmıyorum bile. (DH hariç)
  • 29-12-2020, 20:24:33
    #7
    Tebrikler burada sağken orada engellenmeyi başarmışsınız.
  • 29-12-2020, 20:31:52
    #8
    @Coşkun Çetin;
  • 29-12-2020, 20:32:53
    #9