• 29-12-2020, 20:35:33
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haydaa
  • 29-12-2020, 20:40:40
    #11
    Administrator
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce çekilişe katılmak ve arkadaşlarıma r10.net'in üyelikleri açtığını duyurmak için Twitter'a girdim fakat bir de ne göreyim, R10.net beni engellemiş. Hayatımda hiç r10'u takip etmedim, hakkında tweet dahi atmadım. R10 profilim de ortada, Twitter hesabımda da yaşa dışı hiçbir şey yok.

    Ekleme, üstteki yazılar bir nedenle otomatik olarak siyah yazılmış, karanlık temada sorun olabiliyor. Sanırım yeni editörden kaynaklı problem.

    Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

    ilginç nedir @ hesabın
  • 29-12-2020, 20:41:54
    #12
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginç nedir @ hesabın
    @hasanhuseyinlif kullanıcı adım Coşkun Bey.