resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neye yorum yaptınız
R10'a yararlı olmaya çalışan ve yeri geldiğinde de maddi olarak destek dahi olmaya çalışan bir sadık r10 üyesiyim. Başka forumlara bakmıyorum bile. (DH hariç)