Az önce çekilişe katılmak
ve arkadaşlarıma r10.net'in üyelikleri açtığını duyurmak için Twitter'a girdim fakat bir de ne göreyim, R10.net beni engellemiş. Hayatımda hiç r10'u takip etmedim, hakkında tweet dahi atmadım. R10 profilim de ortada, Twitter hesabımda da yaşa dışı hiçbir şey yok.
Ekleme, üstteki yazılar bir nedenle otomatik olarak siyah yazılmış, karanlık temada sorun olabiliyor. Sanırım yeni editörden kaynaklı problem.
Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
