• 29-12-2020, 13:28:51
    #1
  • 29-12-2020, 13:30:07
    #2
    Hocam dolar düşse asgari ücreti indirmelerini kabul edecek misiniz bunu çok merak ediyorum
  • 29-12-2020, 13:30:46
    #3
  • 29-12-2020, 13:31:20
    #4
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dolar düşse asgari ücreti indirmelerini kabul edecek misiniz bunu çok merak ediyorum
    Hocam, sorun düşmemesi zaten. : d
  • 29-12-2020, 13:31:30
    #5
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her tartışma olan konuda bunuda atmayın artık
  • 29-12-2020, 13:31:37
    #6
    tamam.
  • 29-12-2020, 13:32:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük resmi görmüşsünüz hocam. Helal olsun.

    Fotoğraf Facebook'tan mı
  • 29-12-2020, 13:33:17
    #8
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dolar düşse asgari ücreti indirmelerini kabul edecek misiniz bunu çok merak ediyorum
    Tabii ki, önemli olan asgari ücretin 3000-4000 olması değil. Önemli olan, alım gücü. Paramızın enflasyon karşısındaki değeri. Her şeyi ithal aldığımız için, dolar üzerinden asgari ücretin belirlenmesini tercih ederim.

    Bugün asgari ücret 4000₺ olsa, 3-5 ay sonra asgari ücretli vatandaş perişan olacak.
    Bunları tahmin etmek için biraz düşünmek irdelemek yeterli.
  • 29-12-2020, 13:36:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sıfırların çok önemi yok neler alabildiğimiz önemli