Hocam dolar düşse asgari ücreti indirmelerini kabul edecek misiniz bunu çok merak ediyorum
Tabii ki, önemli olan asgari ücretin 3000-4000 olması değil. Önemli olan, alım gücü. Paramızın enflasyon karşısındaki değeri. Her şeyi ithal aldığımız için, dolar üzerinden asgari ücretin belirlenmesini tercih ederim.
Bugün asgari ücret 4000₺ olsa, 3-5 ay sonra asgari ücretli vatandaş perişan olacak.
Bunları tahmin etmek için biraz düşünmek irdelemek yeterli.