Merhaba. Cihazınıza bir dosya inmediyse herhangi bir işlem yapmanıza gerek yok, maili silmeniz yeterli. @mertzafer; Mail açmakla zombi bilgisayar olmaz Korkmayı gerektirecek bir durum yok dediğim gibi.
Benim bildiğim dekontlar resim şeklinde gelir bu yazı şeklinde mı gelmiş ?
bende pdf olarak bliyorum ama bu e-dekont.html olarak geldi web sitesi üzerinden açıldı hani sürekli gelen bir mailde değil babam aylardır bu işlemi yapıyor ilk kez dekont geldi