Merhaba. Cihazınıza bir dosya inmediyse herhangi bir işlem yapmanıza gerek yok, maili silmeniz yeterli.
@mertzafer; Mail açmakla zombi bilgisayar olmaz Korkmayı gerektirecek bir durum yok dediğim gibi.