Forum öyle bir hale gelmiş ki bazı insanlar birbirine laf sokuyor, sürekli bir açık bekliyor, konu altında ilk yorumda pusuya yatılıyor. Çok yazık inci sözlüğe dönmüş cidden.
Biraz saygılı olsun, insanlara hitap etme şekliniz kırıcı değil yapıcı olun.
Ben sevmediğim bir insanla örneğin muhattap bile olmam, sizde bunu uygulayın. İnsanların para kazanmasına göz dikmişseniz sizde kendinize bişeyler katın dolu olun biraz boş değil! İnsan olun!
Yarın öbür gün aynı yorum size atıldığında, sizde kızıp bozulmayın öfkelenmeyin! Hayırlı akşamlar.
Konu açmaya çekinir oldum
29
●1.418
- 27-12-2020, 21:17:23Üyeliği durduruldu
- 27-12-2020, 21:19:07Pylaşım ekibi'nden ayrıldınız mı hocam?ByHickimse ve Albrighton bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 27-12-2020, 21:20:31Üyeliği durdurulduCidden çok yazıkSamedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2020, 21:21:35Üyeliği durdurulduMesela örneğin bu arkadaş ismi cimer, haterlık peşinde koşan insanların açıklarını yakalayan birisi. Konunun maxigeyikte olduğunu bile göremeyen at gözlüklerini çıkarmayan birisi. Bu insanlardan bahsediyorumCimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2020, 21:21:37Size platin değil de paylaşım ekibi rengi daha çok yakışıyor hocam. Garipsedim bir an