Forum öyle bir hale gelmiş ki bazı insanlar birbirine laf sokuyor, sürekli bir açık bekliyor, konu altında ilk yorumda pusuya yatılıyor. Çok yazık inci sözlüğe dönmüş cidden.
Biraz saygılı olsun, insanlara hitap etme şekliniz kırıcı değil yapıcı olun.
Ben sevmediğim bir insanla örneğin muhattap bile olmam, sizde bunu uygulayın. İnsanların para kazanmasına göz dikmişseniz sizde kendinize bişeyler katın dolu olun biraz boş değil! İnsan olun!
Yarın öbür gün aynı yorum size atıldığında, sizde kızıp bozulmayın öfkelenmeyin! Hayırlı akşamlar.