• 27-12-2020, 21:17:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forum öyle bir hale gelmiş ki bazı insanlar birbirine laf sokuyor, sürekli bir açık bekliyor, konu altında ilk yorumda pusuya yatılıyor. Çok yazık inci sözlüğe dönmüş cidden.
    Biraz saygılı olsun, insanlara hitap etme şekliniz kırıcı değil yapıcı olun.
    Ben sevmediğim bir insanla örneğin muhattap bile olmam, sizde bunu uygulayın. İnsanların para kazanmasına göz dikmişseniz sizde kendinize bişeyler katın dolu olun biraz boş değil! İnsan olun!
    Yarın öbür gün aynı yorum size atıldığında, sizde kızıp bozulmayın öfkelenmeyin! Hayırlı akşamlar.
  • 27-12-2020, 21:18:23
    #2
    Hocam benide admine şikayet ediyorlar beni burdan göndermek için kaşınıyor millet
  • 27-12-2020, 21:18:33
    #3
    konunun anlı olsa da öpsem keşke
  • 27-12-2020, 21:19:07
    #4
    Pylaşım ekibi'nden ayrıldınız mı hocam?
    • ByHickimse
    • Albrighton
    ByHickimse ve Albrighton bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-12-2020, 21:20:04
    #5
    Vardı zaten öyle bir arkadaş. Bir konu açtım, yardım istedim boş boş şeyler yazmış. Git komedyenlik yap işin ne burada? Çok boş insanlar var, haklısınız hocam.
  • 27-12-2020, 21:20:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Samedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benide admine şikayet ediyorlar beni burdan göndermek için kaşınıyor millet
    Cidden çok yazık
  • 27-12-2020, 21:21:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sana katiliyorum reis
  • 27-12-2020, 21:21:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun bey de size platin hediye etmiş sanırsam. Yeni gelen üyelerle dalga geçerseniz konu açmaya çekinirsiniz tabi.

    https://www.r10.net/maxigeyik/262570...ik-hediye.html
    Mesela örneğin bu arkadaş ismi cimer, haterlık peşinde koşan insanların açıklarını yakalayan birisi. Konunun maxigeyikte olduğunu bile göremeyen at gözlüklerini çıkarmayan birisi. Bu insanlardan bahsediyorum
  • 27-12-2020, 21:21:37
    #9
    Size platin değil de paylaşım ekibi rengi daha çok yakışıyor hocam. Garipsedim bir an